valkoista sisustamista, kirpparilöytöjä ja unelmia

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

"tahdon"

Eilinen ilta vierähti ihanissa ja niin hääparin näköisissä häissä. Onnea vielä herra ja rouva Hoo :)
Upealla, Lumikkia muistuttavalla morsiammella, oli ihana pellavainen puku
Häissä oli ihan mielettömän hyvä ruoka a'la morsian ja sulhanen!!
Meidän "tekemä" häälahja
Herkkä häätanssi kynttilöiden valossa

Tänä aamuna me ollaan Mikin kanssa käyty peurametsällä. Ja HUOM! Lumisessa metsässä!
Olen hakenut myös kananmunakuorman paloasemalta. Meille tulee tähän omalle kylälle Huittislaisesta
kanalasta kananmunia kerran kuussa. Todella hyviä munia!
Olen selvitellyt jonkinlaisen ruokapiirin perustamista. Minä ja moni ystäväni olemme jo vuosia pohtineet ruuan puhtautta ja alkuperää. Tällä viikolla se on ollut jotenkin poikkeuksellisen pinnalla ajatuksissa ja nyt ajattelin katsoa mitä sellainen esim lihapiirin perustaminen vaatisi. Selvinnee kevään aikana.
Päätin aloittaa juoksuharrastuksen tueksi ihan ohjatun kahvakuulailun (kiitos siskon pitkällisen aivopesun :) ). Tänään on ensimmäinen tunti ja mua jo valmiiksi hirvittää pääsenkö huomenna kävelemään :)
Olen iloinen siitä, että lunta tuli vihdoin!! Ja pikkupakkasta.

Nähdään rakkaat, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun ilahdutit minua tervehdykselläsi!